جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
پانسیون‌های مطالعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام نوروز عدد ۱۳۴ هزار و ۵۲۰ نفر-ساعت را در ۶ روز نخست نوروز برای حضور مخاطبان ثبت کرده‌اند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پانسیون‌های مطالعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام نوروز عدد ۱۳۴ هزار و ۵۲۰ نفر-ساعت را در ۶ روز نخست نوروز برای حضور مخاطبان در کتابخانه‌های منتخب ثبت کرده‌اند.

۱۱ کتابخانه سازمان فرهنگی هنری در ایام نوروز با هدف فراهم کردن فضایی آرام برای محققان، پژوهشگران، دانش آموزان و دانشجویان ارائه خدمات می‌کنند. کتابخانه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در منطقه ۲، کتابخانه لویزان در منطقه ۴، کتابخانه فردوس در منطقه ۵، کتابخانه فرهنگ‌سرای اندیشه در منطقه ۷، کتابخانه فرهنگ‌سرای خاوران در منطقه ۱۵، کتابخانه فرهنگ‌سرای بهاران در منطقه ۱۷، سه کتابخانه استاد حکیمی، قائم و ۱۵ خرداد در منطقه ۱۸، کتابخانه فرهنگ‌سرای مهر در منطقه ۱۹ و کتابخانه امام علی(ع) در منطقه ۲۲ مراکزی هستند که در ایام نوروز از ساعات اولیه صبح تا ساعات پایانی شب پذیرای مخاطبان هستند.  

پانسیون‌های مطالعه سازمان فرهنگی هنری در ایام نوروز مجموعاً ۱۱۸ ساعت در روز فعالیت دارند و هزار و ۱۴۰ مخاطب شامل ۸۷۱ مخاطب خانم و ۲۶۹ مخاطب آقا در آنها حضور می‌یابند که از این میان کتابخانه فرهنگ‌سرای خاوران با ۳۲۳ مخاطب، رکورددار تعداد حضور افراد در پانسیون‌های مطالعه است.

نظر شما