جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز سه‌شنبه ششم فروردین‌ماه از ۶ مرکز فرهنگی هنری فعال این سازمان در ایام نوروز بازدید کرد.
بازدید رییس سازمان فرهنگی هنری از ۶ مرکز فعال در نوروز
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس، علیرضا زند وکیلی معاون هنری، علی اصغر خسروی معاون برنامه ریزی و توسعه، مهدی اخلاقی‌نیا مدیر کل نظارت و بازرسی و مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز سه شنبه ششم فروردین ماه از از ۶ مرکز فرهنگی هنری فعال این سازمان در ایام نوروز که در قالب برنامه‌های «فرهنگ‌سرای نوروز» به ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان می‌پردازند، بازدید کردند.

این بازدید از فرهنگ‌سرای مهر در منطقه ۱۹ آغاز شد و با بازدید از فرهنگ‌سرای بهاران با حضور محمد سعادت رییس فرهنگ‌سرا ادامه یافت. برپایی اردوی مطالعاتی با استقبال ۷۵ نفر از برنامه‌های ویژه این فرهنگ‌سرا در نوروز امسال بود.

بازدید رییس سازمان فرهنگی هنری از ۶ مرکز فعال در نوروز

کتابخانه ۱۵ خرداد منطقه ۱۸ مقصد بعدی این بازدید نوروزی بود که مسئول کتابخانه درباره میزان بازدید از این کتابخانه گفت: استقبال بالایی از این کتابخانه صورت می‌گیرد و به لحاظ کمبود صندلی برای پذیرش افراد، دچار مشکل هستیم. امسال ۱۱۰نفر برای پانسیون مطالعه ثبت نام کرده‌اند.

محمد صادق دهنادی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ که در این بازدید حضور داشت و دبیر اجرای برنامه درخت آروزها ضمن توضیح درباره خدمات فرهنگی هنری این منطقه درباره ویژه‌برنامه درخت آرزوها بیان کرد: قبل از اجرایی شدن برنامه درخت آرزوها در اسفندماه، مناطق محروم منطقه ۱۸ را کشف کردیم و پس از آن با حضور در این مناطق ۳۲۰ آرزوی بچه‌ها ثبت شد و تا کنون ۱۰۰ آرزو برآورده شده است. غیر از برآورده شدن این تعداد آرزو، ۱۲۲ بسته ارزاق به حلبی‌آبادها و کوره‌پزخانه‌ها ارسال شده است. در واقع ارتباطات مردمی خوبی در این فضا اتفاق افتاده است که بسیار راضی هستیم.

بازدید رییس سازمان فرهنگی هنری از ۶ مرکز فعال در نوروز

خانه فرهنگ شیخ صدوق در منطقه ۲۰ مقصد بعدی بازدید امروز بود که کتابخانه این مرکز در ایام نوروز نیز به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد. برپایی کارگاه‌های مختلف مانند کارگاه سلامت بانوی ایرانی بر پایه طب سنتی نیز از برنامه‌های موفق این خانه فرهنگ اعلام شد.

بازدید رییس سازمان فرهنگی هنری از ۶ مرکز فعال در نوروز

فرهنگ‌سرای خاوران در منطقه ۱۵، دیگر مرکزی بود که از کتابخانه، سالن مطالعه و نگارخانه آن بازدید شد و سعید اوحدی از نزدیک در جریان روند اجرایی برنامه‌های این مراکز در ایام نوروز و همچنین به صورت سالانه قرار گرفت.

در نهایت سعید اوحدی به همراه معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فرهنگ‌سرای عترت در منطقه ۱۲ بازدید کرد. مصطفی بیات رییس این فرهنگ‌سرا درباره فعالیت‌های این مرکز توضیحاتی ارائه داد و درباره برگزاری ویژه‌برنامه عید مبعث در ۱۴ فروردین ماه گفت‌وگو کرد.

بازدید رییس سازمان فرهنگی هنری از ۶ مرکز فعال در نوروز

نظر شما