شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۴۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در برنامه «بهار نبوی» از حضور پرشکوه مردم در مراکز فرهنگی هنری برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر تقدیر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه تلویزیونی «بهار نبوی» چهارشنبه ۱۴ فروردین با اجرای اقبال واحدی از باغ کتاب تهران به صورت زنده روی آنتن شبکه یک رفت. سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز یکی از میهمانان این ویژه برنامه بود. 

اوحدی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک سال نو گفت: امسال عید ما همزمان با میلاد امام علی(ع) بود و عیدمان «عید علوی» بود، انتهای تعطیلات نوروزی نیز همزمان با مبعث شد و «بهارمان نبوی» شد.

وی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر و سیلی که روانه شد اوقات سختی را برای هم وطنانمان و به طبع آن برای ما رقم زد. اما با عظم جدی مردم که برای کمک به مناطق سیل زده همت کردند و واقعا حماسه‌ساز شدند ما را به آغاز این سال امیدوار کردند و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا بتوانیم بخشی از آلام مردم را التیام دهیم.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه از فعال شدن مراکز فرهنگی هنری مناطق ۲۲گانه تهران برای جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی شهروندان به مناطق آسیب دیده از سیل خبر داد و گفت: از پنجم فروردین ماه همکاران من در مراکز فرهنگی هنری برای جمع آوری کمک‌های غیر نقدی فعال شدند. این کمک‌ها در دو بخش به استان گلستان و استان لرستان ارسال شد. فراخوان بزرگی نیز برای جمع آوری این کمک‌ها در مراکز مشارکتی سازمان فرهنگی هنری منتشر شده است و امیدواریم بتوانیم به سرعت این اقلام را به دست مردم نیازمند برسانیم.

اوحدی ادامه داد: گرچه که سال نو برای ما با این فاجعه آغاز شد اما حضور پرشکوه مردم و انسجم ملت ایران برای دستگیری از آسیب دیدگان ما را برای ادامه این سال دلگرم‌تر می‌کند.

رییس سازمان فرهنگی هنری در ادامه گفت: من دعوت می‌کنم که حتما در بهار سری به باغ کتاب تهران بزنید، این مرکز در تعطیلات نوروزی به طور متوسط روزانه میزبان ۳۰ هزار تن از هموطنان ما بوده است. البته علاوه بر این مرکز کتابخانه‌های سازمان نیز با استقبال بیش از ۵۰ هزار نفر روبه‌رو شد.

نظر شما