پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
در پایان تعطیلات نوروز فروش فیلم‌های «رحمان ۱۴۰۰» و «متری شیش و نیم» از ۱۰ میلیارد تومان گذشت.
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های نوروز/ دو فیلم از ۱۰ میلیارد گذشتندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تازه ترین آمار فروش فیلم‌های نوروز در حالی اعلام شد که فروش دو فیلم در پایان تعطیلات نوروز از ۱۰ میلیارد تومان گذشت و بیشترین فروش اکران‌های نوروز در اختیار یک فیلم کمدی و یک فیلم غیرکمدی «رحمان ۱۴۰۰» و «متری و شیش و نیم» است.

«رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی با بازی سعید آقاخانی، مهران مدیری و محمدرضا گلزار فروشی بالغ بر  ۱۵ میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان داشت و در صدر جدول فروش است.

«متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی با حضور نوید محمدزاده، پیمان معادی و فرهاد اصلانی با فروش ۱۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان در رتبه دوم قرار دارد.

«چهارانگشت» به کارگردانی حامد محمدی و بازی جواد عزتی و امیر جعفری با فروش ۴ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان رتبه سوم را از آن خود کرده است.

«زندانی‌ها»ی مسعود ده‌نمکی نیز با بازی هدایت هاشمی، هومن برق‌نورد و بهنام تشکر توانست به فروش ۱ میلیارد و ۹۰۶ میلیون تومان برسد.

فیلم کودک و نوجوان «پیشونی سفید۳» به کارگردانی سید جواد هاشمی نیز ۱ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان فروخت.

«ژن خوک» به کارگردانی سعید سهیلی و نقش آفرینی سینا مهراد و هادی حجازی‌فر توانست به فروش ۱ میلیارد و ۹۹ میلیون تومان برسد.

«غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی با فروشی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان، در انتهای جدول فروش قرار دارد.

برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی باغ کتاب تهران، ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن، سینمای فرهنگ‌سرا اشراق، سینما پامچال و پردیس تئاتر تهران مراجعه کنید.

(مهدی نوروزوندیان)
نظر شما