پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۴۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از عضویت سه هزار و ۵۰۰ نفر در کتابخانه‌های این سازمان در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به آمار کتابخانه‌های این سازمان در ایام نوروز ۱۳۹۸ توضیح داد: ۲۶ کتابخانه سازمان در عید نوروز از سوم تا ۱۶ فروردین فعال بودند. همچنین ۹ کتابخانه نیز میزبان اردوی مطالعاتی نوروزی بودند.
 
کرد با اشاره به ثبت‌نام اعضای جدید نیز گفت: همچنین در طول عید نوروز، سه هزار و ۵۰۰ نفر در کتابخانه‌های عمومی تهران عضو شدند و ۵۲ هزار نفر نیز به کتابخانه‌ها مراجعه کردند و ۱۳ هزار و ۵۴۰ نسخه کتاب به امانت گرفتند.
 
وی یادآور شد: در طول این ایام ۴۹ هزار نفر شامل اعضا و افراد غیرعضو کتابخانه‌ها از سالن مطالعه کتابخانه‌ها استفاده کردند.
 
کرد درباره برنامه‌های فرهنگی همزمان با نوروز در این کتابخانه‌ها عنوان کرد: ۴۲ برنامه فرهنگی با محوریت کتاب و عید نوروز در این ایام برگزار شد که حدود ۹ هزار و ۸۵۳ نفر مخاطب این برنامه‌ها بودند.
نظر شما