جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۴۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
فراخوان شرکت در نهمین جشنواره فرهنگی هنری «کارگر ایرانی» با شعار رونق تولید از سوی فرهنگ‌سرای کار و تعاون منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون درباره نهمین جشنواره فرهنگی هنری «کارگر ایرانی» گفت: فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی پیرامون شرایط و ضوابط رشته‌ها و بخش‌های فرهنگی و هنری و شرایط حضور در این جشنواره، با شعار رونق تولید تعیین، و فرآیند ارسال  آثار به دبیرخانه جشنواره (فرهنگ‌سرای کار و تعاون) آغاز شده است.
 
وی گفت: این جشنواره برای نهمین سال پیاپی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی و کسب رزق حلال در رشته‌های هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، عکاسی و خوشنویسی)، صنایع دستی سنتی همچون سفال و سرامیک، معرق، منبت، گلیم بافی، سنگ‌های زینتی، سوخته کاری روی چوب، ترمه دوزی، گلدوزی، عروسک‌سازی و ... برگزار خواهد شد.
 
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: آثار فرهنگی و ادبی مانند مقاله، شعر و ترانه (غزل، قصیده) از آثار ارائه شده منظوم و منثور در این جشنواره خواهد بود.
 
جعفرپور گفت: در جشنواره امسال، برای دومین سال پیاپی است که کارآفرینان می‌توانند ایده‌ها و محصولات تولیدی ثبت شده خود را به جشنواره اعلام کنند.
 
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون در پایان اعلام کرد: تمامی آثار می‌بایست به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، یک قطعه عکس ۳ در ۴، تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
 
وی گفت: مهلت ارسال آثار تا دوم اردیبهشت ماه و اعلام آثار برتردر مراسم اختتامیه خواهد بود.

نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ «فرهنگ‌سرای کار و تعاون» و با همکاری و مشارکت ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر(خانه کارگر) و نهادهای مرتبط با کار و کارگر، طراحی و برنامه ریزی شده است و آیین تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند (اختتامیه) ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار فرهنگی و ادبی خود را به پایگاه اینترنتی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی kar.farhjangsara.ir بخش مسابقه یا به نشانی اینترنتی jashnvareh.kargari@gmail.com و آثار هنری و کارآفرینی حجمی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون ارسال کنند.
نظر شما