چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای همدردی با هموطنان حادثه‌دیده در سیلاب، بخشی از حقوق فروردین ماه خود را به سیل‌زدگان اختصاص دادند.
همدردی مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هموطنان سیل‌زدهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رییس، معاونان، مدیران کل،  رؤسای فرهنگ‌سراها و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فصل مهربانی برای همدردی با هموطنان حادثه‌دیده در سیلاب، بخشی از حقوق فروردین ماه خود را به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

این سازمان همچنین از نخستین روزهای سال با اعلام فراخوان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق آسیب‌دیده کرد.

مدیریت‌های فرهنگی هنری مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۸، ۹، ۱۲، ۱۵، ۱۶ و ۲۰ در فرهنگ‌سراهای ملل (قیطریه)، ابن‌سینا (شهرک قدس)، اشراق (تهرانپارس)، فردوس (صادقیه)، گلستان (نارمک)، رویش (منطقه ۹)، عترت (میدان امام حسین علیه‌السلام)، خاوران، بهمن و ولا (شهر ری)، از صبح چهارم فروردین ماه ۱۳۹۸، کمک‌های مردمی را دریافت کردند و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه نوبت این اقلام را به مناطق سیل‌زده انتقال دادند و شهروندان همچنان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها به یاری هموطنان آسیب‌دیده بشتابند.

نظر شما