جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۱۴۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
نمایش شاد و موزیکال «ماه و پری» بر اساس داستان ماه پیشونی به نویسندگی و کارگردانی عاتکه حسینی در تالار آمفی تئاتر خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.
«ماه و پری» روی صحنه خانه فرهنگ فدکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش عروسکی «ماه و پری» به نویسندگی و کارگردانی عاتکه حسینی از امروز تا پایان فروردین همه روزه صبح‌ها میزبان مهد و پیش دبستانی‌ها و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۸ ویژه عموم در تالار فدک است.

این نمایش ماجرای دختر زیبایی است که «زن آقا» نا مادریش و «گلابتون» خواهر ناتنی‌اش از او نفرت دارند. ماه پری دختر مهربانی است و تمام کارهای خانه را به تنهایی انجام می‌دهد.

سیدعلی حسینی‌حصاری، افسانه غوغایی، سجاد فسنقری، حامد مجیدی، عاتکه حسینی، بازیگران و  عاتکیه حسینی کارگردان این نمایش است.

عاتکه حسینی از سال ۱۳۷۳ کارگردانی تئاتر را آغاز کرد و آثاری چون شب مهربون، ببر کم عقل، مرغ خپل، پسری که سوسک شد، ماه پری، رفته‌گر مهربون و... را در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان و تمامی مهدهای کودک براي دیدن این نمایش می‌توانند به میدان رسالت، خیابان شهید مدنی، بعد از تقاطع جانبازان (گلبرگ)، کوچه پارک فدک مراجعه كنند و يا برای رزرو با شماره  ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگيرند.
نظر شما