جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۱۵۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
فیلم سینمایی «اوایل تابستان» در نشست تخصصی «فیلم و گپ» با حضور سعید قطبی‌زاده چهارشنبه ۲۸ فروردین در فرهنگ‌سرای رسانه نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست تخصصی «فیلم و گپ» با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «اوایل تابستان» چهارشنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۸ با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. 
 
فیلم سینمایی اوایل تابستان (ژاپنی: 麦秋 Bakushū) فیلمی درام به کارگردانی یاسوجیرو ازو محصول سال ۱۹۵۱ است. از بازیگران آن می‌توان به ستسوکو هارا، چیشو ریو، چیکاگه آواشیما، هاروکو سوگیمورا و سیجی میاگوچی اشاره کرد.

فیلم سینمایی اوایل تابستان همچون اغلب فیلم‌های پس از جنگِ ازو، مسائلی همچون عدم ارتباط نسل‌ها و قدرت‌گیری زنان در ژاپنِ پس از جنگ را به‌ تصویر می‌کشد. داستان این فیلم درباره خانواده‌ای است که با خوشبختی در توکیو زندگی می‌کنند. تنها گله آنها مجرد ماندن «نوریکو» دختر بیست و هشت ساله‌شان است. اما وقتی رئیسش به او پیشنهاد دوست ۴۰ ساله‌اش را می‌دهد، همه خانواده به او فشار می‌آورند تا جواب مثبت بدهد اما بدون توجه به خواست آنها، «نوریکو» نقشه‌های خود را دارد.

برای عضویت در کانون فیلم و گپ فرهنگ‌سرای رسانه می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرید. 
 
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان شهید گلی نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.
نظر شما