شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای از آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط حسن مهربانی و حسین بخشی‌زاده را به مناسبت اعیاد شعبانیه در نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «صبح روشن» به مناسبت اعیاد شعبانیه و گرامی داشت نیمه شعبان، شامل آثار خوشنویسی و نقاشی‌خط دو هنرمند برجسته به نام‌های حسن مهربانی و حسین بخشی‌زاده است که جمعه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد و تا پنجم اردیبهشت ماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان است.

حسن مهربانی دارای کارشناسی ارشد ارتباطات تصویری است و برگزاری پنج دوره نمایشگاه انفرادی نقاشی‌خط، نمایشگاه‌گردانی چهار دوره نمایشگاه گروهی، دبیر نمونه هنر شهر تهران، رتبه اول نقاشی‌خط در جشنواره دانشگاه آزاد، رتبه اول اینفوگرافی در جشنواره ۲۲ بهمن و رتبه دوم طراحی در جشنواره دبیران آموزش و پرورش در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد.

محمد بخشی‌زاده دیگر هنرمند صاحب اثر در این نمایشگاه در نقاشی‌خط و ترکیب مواد تخصص دارد و عضو شورای عالی انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان کشور است. داوری و کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های مختلف کشوری، برپایی دو نمایشگاه انفرادی خوشنویسی و نقاشی‌خط و شرکت در بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی و صدها روز ورک‌شاپ خط و نقاشی‌خط، برپایی کارگاه‌های هنری، نمایشگاه‌گردانی ده‌ها نمایشگاه مذهبی به مناسبت‌های مختلف از سوابق هنری این هنرمند است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه یک پردیسان در فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما