جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۵۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در برنامه تلویزیونی «مهربان جهان» در شبکه افق به تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری برای سیل‌زدگان پرداخت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شنبه ۳۱ فروردین ماه همزمان با شب نیمه شعبان با حضور در برنامه تلویزیونی «مهربان جهان» در شبکه افق، به تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری برای سیل‌زدگان پرداخت و گفت: از زمانی که حادثه تلخ سیل رخ داد، سازمان فرهنگی هنری با استفاده از ظرفیت فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی هنری کمک‌های شهروندان را جمع‌آوری کرد.

وی ادامه داد: پس از رسیدن سیل به نقاط دیگر کشور، قرارگاهی با عنوان قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان با مشارکت ۱۲ دستگاه تشکیل شد تا علاوه بر امدادرسانی به سیل‌زدگان، خدمات فرهنگی نیز ارائه کنیم. این قرارگاه با شعار بی‌قرار توام راه‌اندازی شد و تا به این لحظه پنج جلسه برای هماهنگی داشته‌ایم. 

اوحدی با تشکر از مجمع خیرین مدرسه‌ساز عنوان کرد: این مجمع تا کنون متعهد به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده شده است. این حضور حماسی همچنان ادامه خواهد داشت تا مشکلات سیل‌زدگان کاملاً حل شود. همچنین یک حراج از آثار هنری داریم که علاوه بر این آثار، لباس و تجهیزات ورزشکاران ملی‌پوش نیز با همکاری کمیته ملی المپیک به نفع سیل‌زدگان به فروش می‌رسد. طرح دیگری که داریم، خرید کتاب کودک در نمایشگاه کتاب توسط کودکان و اهدای آن به کودکان سیل‌زده است. 

وی در پایان گفت: امیدوارم این قرارگاه بتواند با همکاری همه نهادها منشأ ارائه خدمات فراوانی به هموطنان سیل‌زده باشد و آرامش را هر چه زودتر به آنان بازگرداند. 
نظر شما