جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
اجرای ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت فرا رسیدن ایام نیمه شعبان، در قالب جشن، نمایش، نمایشگاه عکس، مسابقه، محفل شعر و ... در فرهنگ‌سراهای سرو، شفق، خانه فرهنگ گل‌ها، بوستان‌های ساعی و شفق از اول تا هشت اردیبهشت برگزار می‌شود.
برپایی جشن‌های «سلاله سرو» در منطقه ۶به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشن‌های «سلاله سرو» همزمان با نیمه شعبان و با هدف ایجاد و تقویت فضای امید، نشاط و مشارکت در سطح جامعه با محوریت انتظار فرج حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، نکوداشت آیین‌های اسلامی و ایرانی با مشارکت حداکثری شهروندان، توسعه و ترویج معارف دینی در بین نسل نوجوان و جوان، افزایش حس همدردی و توجه ویژه به هم میهنان آسیب دیده در حوادث ناگوار سیل، در نقاط منتخب منطقه ۶ از اول تا ۸ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

برپایی ۱۰ جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی (عج) با حضور هنرمندان، ایستگاه‌های نذر چای و شیرینی با فضاسازی و تاکید بر جمع آوری کمک‌های شهروندان به مناطق سیل زده کشور در جوار محل برگزاری جشن‌ها با همکاری هلال احمر، اجرای چند کنسرت خیریه با هدف جمع آوری کمک‌ برای هموطنان سیل زده، در روزهای پنجشنبه پنجم اردیبهشت در بوستان لاله و جمعه ششم اردیبهشت از ساعت ۲۰ در سالن فرهنگ‌سرای شفق، از جمله برنامه‌های «سلاله سرو» است که در فرهنگ‌سراهای سرو، شفق، خانه فرهنگ گل‌ها، بوستان‌های ساعی و شفق برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سراهای سرو، شفق و خانه فرهنگ گل‌ها مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما