شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۶۰۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
فیلم سینمایی «فرزندان انسان» چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «فرزندان انسان» در نشست تخصصی «فیلم و گپ» چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.

فرزندان انسان (Children of Men) نام فیلمی علمی تخیلی محصول مشترک انگلستان و آمریکا به کارگردانی آلفونسو کواروناست. این فیلم بر اساس رمانی با همین نام نوشته پی.دی. جیمز ساخته شده است. فرزندان انسان در سال ۲۰۰۶ در انگلستان آمریکا به نمایش در آمد. از بازیگران این فیلم می‌توان به کلایو اوون، جولیان مور، مایکل کین، چوِتل اجیوفور، چارلی هانم، کلر هوپ آشیتی و پم فریس اشاره کرد.
 
در خلاصه داستان فیلم آمده است: سال ۲۰۲۷ است و زنان دیگر نمی‌توانند بچه‌ای به دنیا بیاورند. جوان‌ترین ساکن زمین، به تازگی در ۱۸ سالگی در گذشته است و همه امیدها و آرزوهای بشر نقش بر آب شده است. در حالی که بحران و آشفتگی پایه‌های تمدن بشری را متزلزل کرده، دنیای در شرف مرگ و نیستی، آخرین شانس بقایش را در وجود زنی به نام کی می‌بیند که به گونه‌ای غیر قابل درک باردار شده است.
 
برای عضویت در کانون فیلم و گپ فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرید. 
 
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان شهید گلی نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.
نظر شما