پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۶۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان گفت: این قرارگاه آغازی برای حرکت در جهت تحقق گام دوم انقلاب است.
حجت الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت و گو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره روند فعالیت قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان گفت: با توجه به حضور اکثر دستگاه‌ها در این قرارگاه فرهنگی که در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند، می‌توان گفت این انسجام و هم‌افزایی نوید خوبی است.

وی افزود: نه تنها استمرار بلکه ماندگاری این قرارگاه فرهنگی مهم است. پیشنهاد من این است که باید کاری کنیم این قرارگاه حتی بعد از برطرف شدن مشکل سیل‌زدگان پا برجا بماند. حتی می‌شود به صورت فصلی اعضای این قرارگاه را دور هم جمع کرد که این قرارگاه به صورت آماده باش باشد تا هر مشکلی که در کشور پیش می‌آید این جمعیت فعالیت خود را آغاز کند. روندی که در این جلسات پیگیری و ارتباطی که با سایر نهادها برقرار می‌شود، یک روند عملیاتی است. یعنی اگر دورهم جمع می‌شویم اینجا، در صحنه هم اتفاقی می‌افتد. این اتفاق مبارکی است که در ابتدای گام دوم انقلاب افتاده و این عزم خوبی که بین مسئولان و صمیمیتی که ایجاد شده، آغازی برای حرکت در جهت تحقق گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام حجت‌الله ذاکر بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به حمدالله در بحث قرارگاه فرهنگی علمدار خوبی است و زحمت برگزاری جلسات را به دوش می‌کشد و مصوبات این جلسات را پیگیری می‌کند. به حمدالله جناب آقای مهندس اوحدی با روحیه جهادی که دارند از قبل هم ایشان مدیر جهادی بودند، کارها را خیلی خوب پیگیری می‌کنند و توانسته است یک انسجامی بین اعضای قرارگاه ایجاد کند. انشالله فعالیت‌های این قرارگاه به همین روش ادامه پیدا کند.

نظر شما