پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
به مناسبت هفته گرافیک برگزار می‌شود
نمایش بیش از ۱۵۰ طرح گرافیکی در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر (عج) و متروگالری ایستگاه شهید بهشتی(ره) ۶ اردیبهشت افتتاح می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران، مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت انجمن صنفی طراحان گرافیک به مناسبت هفته گرافیک نمایشگاه« اعلان وضعیت » را با نمایش بیش از ۱۵۰ طرح گرافیکی در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر (عج) و متروگالری ایستگاه شهید بهشتی(ره) جمعه 6 اردیبهشت ماه هم‌زمان  افتتاح می کند.

 
این نمایشگاه محیطی به سرپرستی خانم زهرا پاشایی، دبیر هفته گرافیگ ۹۸، در دو ایستگاه مترو میدان حضرت ولی عصر «عج» و ایستگاه شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

 نمایشگاه «اعلان وضعیت» با مروری بر وضعیت اعلان، پوستر، آفیش و پلاکارت در تاریخ ۷۰ ساله گرافیک یکی از برنامه‌های هفته گرافیک است که با رویگرد آموزش، اطلاع رسانی و معرفی حرفه‌ای گرافیک به عموم، تاثیر بر تفکر زیبایی بصری مردم و یادآوری نقش مهم گرافیک در جامعه به مدت یک هفته  از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه آثاری از قباد شیوا، مجید اخوان، عباس سارنج، مرتضی ممیز و فرشید مثقالی به چشم می‌خورد و در کنار آثار این پیشکسوتان، آثار هنرمندان جوان صنف انجمن طراحان گرافیک نیز به نمایش درآمده است.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانندبه ایوان انتظار ایستگاه مترو حضرت ولی عصر(عج) و متروگالری ایستگاه شهید بهشتی(ره) مراجعه کنند.
نظر شما