شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
یازدهمین کارگاه آموزشی «نشر تازه‌های IT» با معرفی و آموزش کتاب «مبانی بلاک چین» با مشارکت پایگاه خبری راه پرداخت، دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یازدهمین کارگاه آموزشی «نشر تازه‌های IT» با معرفی و آموزش کتاب «مبانی بلاک چین» با مشارکت پایگاه خبری راه پرداخت، دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. در این کارگاه سیاوش تفضیلی مترجم کتاب، ضمن معرفی کتاب به آموزش آن می‌پردازد.

کتاب «مبانی بلاک چین» پلی بین توضیحات و تعاریف فنی و کسب‌وکاری بلاک چین است. دنیل درشر نویسنده کتاب تلاش کرده به ساده‌ترین شکل ممکن فناوری پیچیده بلاک چین را توضیح دهد.

نویسنده در ۲۵ گام مختصر و مفید، مبانی تکنولوژی بلاک چین را به شیوه‌ای غیرفنی و ساده توضیح می‌دهد و خواندن این کتاب بدون برخورداری از دانش و مهارت بالا در علوم کامپیوتر، ریاضی، برنامه‌نویسی و کرپیتوگرافی بسیار آسان است.

با توجه به رویکرد آموزشی، این کتاب یک مسیر جامع و آسان برای خودآموزی تمام اجزای بلاک چین و اصول و مفاهیم تکنیکال اساسی آن، پیش روی خواننده می‌گذارد.

مخاطب هدف کتاب مبانی بلاک چین همه افرادی هستند که می‌خواهند بدانند فناوری بلاک چین چیست، چگونه کار می‌کند و چطور این پتانسیل را دارد که سیستم مالی کنونی دنیا را دگرگون کند؟ این کتاب گام‌به‌گام خواننده را با فناوری بلاک چین آشنا می‌کند.

 شرکت در این کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است و برای حضور می‌توانید به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۴ تماس بگیرید.  
نظر شما