سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور در میدان امام حسین(ع) و بازدید از ویژه‌برنامه «زیارت گل» عنوان کرد: این برنامه یکی از فعالیت‌های بسیار حسنه است که هر سال به مناسبت نیمه شعبان در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود. حضور مردم گواه صادقی بر موفقیت این جشنواره است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «زیارت گل»، مراسم گلاب‌گیری جهت شست و شوی حرم اباعبدالله الحسین(ع) و عتبات عالیات و جشن‌های باشکوه اعیاد شعبانیه که از ۲۰ فروردین تا سوم اردیبهشت برگزار شده بود، شنبه هفتم اردیبهشت ماه در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار شد. 

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان در این مراسم حضور داشتند. همچنین شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر شهرستان بروجرد میهمانان ویژه مراسم بودند. 

اجرای گروه سرود دانش‌آموزی، اجرای موسیقی محلی، شعرخوانی امیرحسین مهدوی، اجرای موسیقی توسط حامد جلیلی، غبارروبی مزار شهدای گمنام و بدرقه گلاب‌های اهدایی شهروندان به عتبات عالیات و سوریه همراه با مراسم چاوشی خوانی از بخش‌های دیگر مراسم بود. همچنین رییس سازمان فرهنگی هنری از غرفه‌های متعدد ویژه‌برنامه زیارت گل در میدان امام حسین(ع) بازدید کرد.

حضور مردم نشان‌دهنده موفقیت ویژه‌برنامه زیارت گل است

سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری درباره این برنامه گفت: این برنامه یکی از فعالیت‌های بسیار حسنه است که هر سال به مناسبت نیمه شعبان در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود. حضور مردم گواه صادقی بر موفقیت این جشنواره است. کار بسیار زیبایی است که مردم نذر گل و گلاب می‌کنند برای شست و شوی اعتاب مقدسه در کربلای معلی، نجف اشرف، سامرا، کاظمین و همچنین حرم حضرت زینب(س) در سوریه و انشالله این برنامه مقدمه‌ای برای ورود به مهمانی خداوند در ماه مبارک رمضان است.

وی اضافه کرد: حتماً برای سال‌های بعد باید این جشنواره را تقویت کنیم. از همه برگزارکنندگان مراسم و مردمی که حضور داشتند، سپاسگزارم. برنامه‌های متنوعی در این چند روز برگزار شد که جای تقدیر دارد. 

ویژه‌برنامه «زیارت گل» تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد و برای حضور در آن می‌توانید به میدان امام حسین(ع) مراجعه کنید. تا کنون بیش از هزار و ۳۰۰ لیتر گلاب توسط شهروندان اهدا شده است. 
نظر شما