شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود؛
مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت شرکت بهره برداری مترو مسابقه عکاسی ویژه کودکان و نوجوانان را در غرفه «زنگ مترو» فرهنگ‌سرای کتاب برگزار می‌کند.
مسابقه عکاسی در غرفه «زنگ مترو»  فرهنگ‌سرای کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت شرکت بهره برداری مترو، مسابقه عکاسی ویژه کودکان و نوجوانان را در غرفه «زنگ مترو» فرهنگ‌سرای کتاب در طول زمان برپایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌کند.

در این برنامه کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به غرفه زنگ مترو با پوشیدن لباس فرم همکاران و ماموران مترو که در اندازه کودکان آماده شده است، عکس گرفته و پرینت عکس را دریافت کرده و با بارگذاری فایل عکس در اینستاگرام والدین و آشنایان همراه با هشتگ metroplus1# در مسابقه زیباترین عکس شرکت کرده و جزو برندگان این مسابقه باشند.

از اهداف برگزاری این مسابقه می‌توان به آشنایی با لباس فرم ماموران مترو در ایستگاه و سکوهای مترو برای مراجعه افراد مخصوصا کودکان در مواقع ضروری به این افراد و برقراری تعامل شهروندان با همکاران مترو، این شهر زیزمینی، اشاره کرد.  

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به غرفه زنگ مترو فرهنگ‌سرای کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تلفن 96652608  تماس بگیرند.
نظر شما