چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار شد.
امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سعید اوحدی رییس، محمود حمیدی مشاور رییس و مدیر کل حوزه ریاست، علی زندوکیلی معاون هنری و مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرهنگ مراد مرادی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

سرهنگ مراد مرادی در این نشست گفت: داشتن نگاه اجتماعی به اتفاق‌های مختلف یکی از رهبردهای اصلی است که پلیس انتخاب کرده و در دستور کار خود به ویژه در تهران قرار داده. هدف ین بود که صرفا نگاه پلیسی، امنیتی و انتظامی نداشته باشیم. 

وی افزود: ما معتقد هستیم که پیشگیری اجتماعی بر اقدامات پلیسی و سخت‌افزاری اولویت دارد. مولفه اصلی پیشگیری اجتماع آموزش و تربیت است و هر چقدر ما جوامع هدف و خانواده‌های آسیب‌زا و در معرض آسیب را شناسیایی کنیم و آموزش‌های لازم برای پیشگیری این آسیب‌ها را داشته باشیم، قطعا موفق خواهیم بود.

مرادی در ادامه اضافه کرد: سازمان فرهنگی هنری یکی از نهاد‌هایی است که همیشه همراه و هماهنگ با ما بوده است. هرچقدر این همکاری و هماهنگی بیشتر باشد، پیشرفت خوبی خواهیم داشت. امیدوارم در سال جدید و با این تفاهم‌نامه و با استفاده از ظرفیت این دو مجموعه در بحث کاهش آسیب‌ها قدم‌های زیادی برداریم و این تفاهم‌نامه یک منشا خیری برای مردم و برای این دو سازمان باشد.

در ادامه نشست اوحدی گفت: امضای تفاهم‌نامه شروع یک همکاری ولی در اصل به عنوان یک نقطه عطفی در سرعت فعالت‌هاست.
 
وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی به عنوان یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها در پیاده‌روی اربعین و حضور موثر این ستاد در ایجاد فضای امنیتی در مناطق سیل زده، قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان را معرفی و گزارشی از فعالیت‌های این قرارگاه ارائه داد.

اوحدی در ادامه از ستاد نیروی انتظامی دعوت کرد تا در قرارگاه فرهنگی سیل‌زدگان حضور داشته باشند و گفت: حضور شما به قرارگاه فرهنگی اعتبار می‌دهد و مایه آسایش و آرامش بیشتر است.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به امضای دو طرف رسید. 
نظر شما