جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۶۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
دردهمین نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود؛
دیدار با نویسنده کتاب کودک و نوجوان؛ فرهاد حسن زاده، به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲، جمعه ۱۲ اردیبهشت در فرهنگ‌سرای کتاب برگزار می‌شود.
نشست دیدار با فرهاد حسن‌زاده نویسنده کودک و نوجوانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست دیدار با نویسنده کتاب کودک و نوجوان، فرهاد حسن زاده به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه۲۲، جمعه ۱۲ اردیبهشت در دهمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

فرهاد حسن زاده متولد شهر آبادان و از نویسندگانی است که در تمامی حوزه‌های ادبی از داستان کودکان، نوجوانان تا رمان برای بزرگسالان دست به نگارش زده‌ است. 

فرهاد حسن‌زاده تاکنون بیش از چهل جایزه برای آثارش گرفته که مهمترین‌شان نشان ماه طلایی از جایزه جشنواره بزرگ برگزیدگان ادبیات کودک و نوجوان است که آن را انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برای انتخاب بهترین نویسندگان، شاعران، مترجمان و منتقدان و پژوهشگران ادبیات کودک و نوجوان در دو دهه ۶۰و ۷۰ برگزار کرد.

حسن‌زاده از جوایز بین‌المللی هم بی‌نصیب نبوده است. در سال ۲۰۱۸ او به فهرست نهایی جایزه هانس کریستین اندرسن راه یافت و برنده‌ی لوح سپاس اندرسن شد. همچنین دیپلم افتخار برای رمان «صدایم کن» را از دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان IBBY در شهر آتن دریافت کرد. از جمله کتاب‌های این نویسنده می‌توان یه کتاب‌های برف آفتاب، عمه خانم و ماجراهای ابکی، خاطرات خون آشام عاشق، چتری برای پروانه‌های سفید و ... می‌توان نام برد. 

نشست دیدار با نویسنده کتاب کودک و نوجوان؛ فرهاد حسن‌زاده، جمعه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای کتاب برگزار می‌شود. 

دهمین فرهنگ‌سرای کتاب با شعار «کتاب؛ سایه‌بان شهر» در مصلای امام خمینی(ره)، روبه‌روی در شماره ۱۲ ساختمان اصلی شبستان واقع شده است.

نظر شما