جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۷۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
همایون اسعدیان در مراسم تقدیر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در پردیس ملت:
همایون اسعدیان در مراسم تقدیر از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهر تهران که شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد، گفت: داوطلبان هلال احمر رویای وحدت و همدلی مردم را زنده نگه داشته‌اند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم تقدیر از داوطلبان جمعیت هلال احمر شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به همت خانه سینما، موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری جمعیت هلال احمر در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد. 

همایون اسعدیان رییس هیئت مدیره خانه سینما، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر، علی دهکردی رییس انجمن بازیگران سینما، مازیار میری کارگردان سینما، فاطمه معتمدآریا، فاطمه گودرزی، همایون ارشادی، بیژن امکانیان و رضا ناجی بازیگران سینما، حسین کتابدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و محمد نصیری رییس سازمان داوطلبان هلال احمر حضور داشتند.

مراسم با پخش سرود ملی و قرائت قرآن و نمایش کلیپی با تصاویر مربوط به حضور امدادگران در مناطق سیل‌زده آغاز شد.

در ادامه حسین کتابدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با قرائت بخشی از اساسنامه جمعیت هلال احمر گفت: در ماده ۱، ۲ و ۶ اساسنامه به تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها و کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها تاکید و گفته شده است که جمعیت هلال احمر یک موسسه خیریه غیرانتفاعی و دارای شخصیت حقوقی مستقل است که چتر آن گسترده است.  

فاطمه گودرزی: من عضو داوطلب افتخاری جمعیت هلال احمر هستم

در ادامه برنامه فاطمه گودرزی بازیگر سینما گفت: وقتی از من خواستند در این مراسم شرکت کنم، اول فکر می‌کردم که جمعیت هلال احمر قرار است از هنرمندان قدردانی کند. ولی همان طور که آقای کتابدار اشاره کردند، جمعیت هلال احمر یک ارگان دولتی نیست و یک جمعیت مردم‌نهاد است. هنرمندان همیشه سعی کرده‌اند که با عشق به مردم در کنار ایشان باشند و البته باید بگویم که من نیز عضو داوطلب افتخاری این جمعیت هستم.

همایون اسعدیان: داوطلبان هلال احمر رویای وحدت و همدلی مردم را زنده نگه داشته‌اند

همایون اسعدیان رییس هیئت مدیره خانه سینما نیز در سخنانی  گفت: حبیب احمدزاده یکی از هنرمندان که از روز اول حادثه برای کمک و همدردی با آسیب دیدگان در مناطق سیل‌زده حاضر شده، روزی که ما در خانه سینما تصمیم گرفتیم برای کمک به هموطنان در مناطق سیل‌زده کمک‌های مردمی جمع‌آوری کنیم، از ما خواست برای کودکان اسباب‌بازی بفرستیم. کودکان آسیب‌دیده رویاهایشان را از دست می‌دهند. آنها غذا می‌خورند، سیر می‌شوند، اما شب‌ها باید با یک رؤیایی زندگی کنند.

وی همچنین گفت: احمدزاده همچنان در مناطق سیل‌زده است و کودکان را جمع می‌کند، بساط شادی به پا می‌کند و همچنان رویاها را زنده نگه می‌دارد. از شما داوطلبان عزیز صمیمانه سپاسگزاریم و تمام‌قد در مقابلتان تعظیم می‌کنیم که رویای وحدت و همدلی مردم را همچنان زنده نگه داشته‌اید.

در این مراسم از نمایندگان داوطلب جمعیت هلال احمر شهر تهران در مناطق مختلف با حضور هنرمندان و مسئولان جمعیت  تقدیر به عمل آمد و همچنین از سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما به عنوان برگزارکنندگان این مراسم قدردانی شد. 
نظر شما