چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۷۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
فیلم سینمایی «کفرناحوم» چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «کفرناحوم» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «کفرناحوم» در نشست تخصصی «فیلم و گپ» چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
 
کفرناحوم (Capharnaüm) یک فیلم درام لبنانی به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری نادین لبکی محصول ۲۰۱۸ است. ستاره فیلم زین الرافعی در نقش زین الحاجی، پسری ۱۲ ساله است که در زاغه‌ای اطراف بیروت زندگی می‌کند و از پدر و مادر خود در دادگاه شکایت می کند. کارگردان فیلم نادین لبکی در نقش وکیل زین الحاجی در این فیلم بازی کرده‌است.
 
در خلاصه داستان فیلم آمده است: کودکی ۱۲ ساله به نام «زین» در دهکده ماهیگیری کفرناحوم در خاورمیانه به دادگاه می‌رود. قاضی از او می‌پرسد: چرا از پدر و مادرت شکایت کردی؟ زین پاسخ می‌دهد: چون من را به دنیا آوردند.
 
برای عضویت در کانون فیلم و گپ فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرید. 
 
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان شهید گلی نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.
نظر شما