جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۷۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کارگاه یک روزه «تصویرسازی» با موضوع داستان حضرت یونس(ع) چهارشنبه اول خرداد در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه یک روزه «تصویرسازی» با موضوع داستان حضرت یونس و نهنگ و با حضور کمال طباطبایی مدرس این کارگاه، چهارشنبه اول خرداد ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷ در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

سید فضل‌الله (کمال) طباطبايي متولد ۱۳۴۸، دارای کارشناسی ارتباط تصويری از دانشگاه هنر تهران است. وی برگزيده نمايشگاه بين‌المللی تصويرگری قصص قرآن در سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۱ شده است. همچنین در نمايشگاه تصويرگري کرواسی زاگرب ۲۰۱۴، نمايشگاه تصويرگری گرجستان تفليس ۲۰۱۴، نمايشگاه تصويرگری دانمارک ۲۰۱۵، نمایشگاه نقاشی چلسی آرت کالج. لندن ۲۰۱۷ حضور داشته است. این هنرمند در نخستين سالانه هنر طراحی کتاب ايران ۱۳۹۴برگزیده شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند تا ۲۳ اردیبهشت، حداکثر پنج نمونه از آثار تصویرگری خود را با موضوع داستان حضرت یونس و نهنگ به آدرس ایمیل bagh.moze.honar.irani1396@gmail.com به همراه رزومه و شماره تماس خود در قالب فایل  pdf ارسال کنند.

آثار متقاضیان برای شرکت در کارگاه آموزشی توسط کمال طباطبایی بررسی و در صورت تایید برای حضور در کارگاه با هنرمند تماس گرفته می‌شود. از آثار خلق شده در کارگاه، نمایشگاهی در گالری پردیس باغ موزه هنر ایرانی برگزار خواهد شد.




نظر شما