پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۱۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
فیلم‌های به دنیا آمدن، تولدت مبارک، خانه دیگری، سامورایی در برلین، نبات و وکیل مدافع از امروز اکران خود را در سینماها آغاز می‌کنند.
اکران ۶ فیلم سینمایی در ماه رمضانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت فرا رسیدم ماه مبارک رمضان، ۶ فیلم سینمایی اکران خود را آغاز کرده‌اند. برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی باغ کتاب تهران، ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن، سینمای فرهنگ‌سرا اشراق، سینما پامچال و پردیس تئاتر تهران مراجعه کنید.

به دنیا آمدن - محسن عبدالوهاب

دومین فیلم «محسن عبدالوهاب» محصول سال ۱۳۹۴ است و پس از ۴ سال اکران می‌شود. این فیلم نخستین بار در سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و کاندیدای سه سیمرغ بازیگر زن، موسیقی و تدوین شد. 

هدایت هاشمی، الهام کردا و بهناز جعفری بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

به دنیا آمدن داستان زن و شوهری در آستانه میان‌سالی است که برای ادامه مسیر زندگی با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.

تولدت مبارک - سمیه زارعی‌نژاد

اولین فیلم سینمایی سمیه زارعی‌نژاد به تهیه‌کنندگی انسیه جهان‌آرا فرزند شهید محمد جهان‌آرا فیلمی در حوزه کودک و نوجوان است. مریم، کودکی هفت ساله است که به دلیل شرایط خانوادگی وارد راه‌های جدیدی در زندگی می‌شود. 

محمدرضا فروتن، محبوبه بیات، مبینا مرتضوی، سارا زارعی و نیما سیدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

این فیلم نیز محصول سال ۱۳۹۳ است و پس از ۵ سال به نمایش در می‌آید.

خانه دیگری - بهنوش صادقی 

نخستین تجربه کارگردانی بهنوش صادقی محصول سال ۹۴ است.  خانه دیگری داستان پدری به نام حبیب الله است که در سال‌های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی‌اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند.

لیلا زارع، پژمان بازغی، ناصر هاشمی، مهنوش صادقی، علیرضا جعفری، روشنک گرامی، متین ستوده، رابعه مدنی، پیمان یونسی، امیرجمشید صادقی و گوهر خیراندیش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سامورایی در برلین - مهدی نادری

سومین ساخته مهدی نادری به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری محصول سال ۱۳۹۷ است. 

حمید فرخ‌نژاد، امیر مهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبدالهی، میترا حجار، سامان صفاری، گوهرخیراندیش، نادر مشایخی، محسن حسینی، اکبر سمنار، رنه اشتولز بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نبات - پگاه ارضی

نخستین تجربه کارگردانی پگاه ارضی که در بخش بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. شهاب حسینی، نازنین فراهانی و ستایش محمودی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

«نبات» یک ملودرام اجتماعی است که ترسیم روابط انسانی و عاطفی خانوادگی در آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

وکیل مدافع - ونداد دوشن و سلمی بابائی

نخستین تجربه کارگردانی ونداد دوشن و سلمی بابائی فرزند شهید بابائی محصول سال ۱۳۹۷ است. 

در خلاصه این فیلم آمده: اگر در سال ۹۷ جنگی اتفاق بیافتد و جنگی که در ۳۰ سال پیش رخ داد مجدد تکرار شود، به کجا خواهیم رفت و چه خواهیم کرد؟

ایمان افشاریان، کوروش تهامی، محمود عزیزی و مجید یاسر بازیگران این فیلم هستند.

این ۶ فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت نمایش عمومی خود را آغاز کرده‌اند.

نظر شما