سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۱۷۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
نمایش شاد و موزیکال «خورشید خانم کجایی؟» به نویسندگی و کارگردانی عاتکه حسینی در تالار آمفی تئاتر خانه فرهنگ فدک روی صحنه می‌رود.
نمایش موزیکال «خورشید خانم کجایی؟» در خانه فرهنگ فدکبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش عروسکی «خورشید خانم کجایی؟» به نویسندگی و کارگردانی عاتکه حسینی تا پایان اردیبهشت همه روزه صبح‌ها میزبان مهد و پیش‌دبستانی‌ها و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۷ ویژه عموم در تالار فدک اجرا می‌شود.

خلاصه نمایش؛ این نمایش ماجرای خورشید است که حیوانات جنگل از او ناراحت هستند و وجود ایشان را باعث دلیل مشکلاتی که برایشان پیدا شده می‌دانند. بنابراین با هم تصمیم می‌گیرند که خورشید خانم را درون چاه بیندازند تا دیگر نتواند به آسمان برود و ....
 
از بازیگران این نمایش می‌توان به سید علی حسینی حصاری در نقش کرم شب تاب، فاطمه آزادی در نقش زنبور، هانیه لواسانی در نقش گل آفتابگردان، حامد مجیدی در نقش گل سرخ و ماه، پوریا علی اکبری در نقش جغد، عاتکه حسینی در نقش خورشید نام برد.

عاتکه حسینی از سال ۱۳۷۳ کارگردانی تئاتر را آغاز کرد و آثاری چون شب مهربون، ببر کم عقل، مرغ خپل، پسری که سوسک شد، ماه پری، رفته‌گر مهربون، خورشید خانم کجایی؟ و... را در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان براي دیدن این نمایش می‌توانند به میدان رسالت، خیابان شهید آیت‌الله مدنی شمالی، بعد از تقاطع جانبازان (گلبرگ)، کوچه شهید جعفری (بوستان فدک) مراجعه كنند و برای رزرو با شماره ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگيرند.

نظر شما