چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۱۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
اولین دوره جشنواره قرآنی «بچه‌های آسمانی» ویژه کودک و نوجوان به مناسبت ماه مبارک رمضان در فرهنگ‌سرای دانش برگزار می‌شود.
جشنواره قرآنی «بچه‌های آسمانی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اولین جشنواره قرآنی «بچه‌های آسمانی» با مشارکت مساجد، مدارس و شهرداری منطقه ۲۱ با هدف ایجاد انس کودکان و نوجوانان با قرآن کریم در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن مجید در رده‌های سنی کودک و نوجوان به مناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه ۲۱ برگزار می‌شود. 

این جشنواره با هدف ايجاد انس كودكان و نوجوانان با قرآن كريم، جهت دهی استعدادها، شناسايي استعدادها و توانمندی آنان برای تقويت و آموزش دهی در آينده و ارتقا آگاهی كودكان و نوجوانان و ديگر اقشار شهروندان از مفاهيم انسان ساز قرآن مجيد و به كارگيری آن در زندگی روزمره برگزار می‌شود.

کودکان ۴ تا ۶ سال با حفظ  و قرائت سوره قدر، ۷ تا ۱۱ سال با حفظ و قرائت آیة‌الکرسی و نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال نیز با حفظ  و قرائت سوره واقعه  می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

کودکان و نوجوانان برای ثبت‌نام می‌توانند تا پایان روز ۲۶ اردیبهشت به مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۱، مساجد و مدارس در سطح منطقه مراجعه کنند یا با شماره تلفن44526462 تماس بگیرند.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) دوشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسجد النبی (ص) شهرک پاسداران تهرانسر برگزار می‌شود.
نظر شما