شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
فیلم سینمایی «رد پایی از خود باقی نگذار» ساخته دبرا گرانیک با همکاری کانون فیلم قاب نو روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در قالب نشست «سینما و جامعه» فرهنگ‌سرای شفق به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «رد پایی از خود باقی نگذار» ساخته دبرا گرانیک با همکاری کانون فیلم قاب نو روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در قالب نشست «سینما و جامعه» در فرهنگ‌سرای شفق به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم درباره پدر و دختری است که هم می‌توانند بی‌خانمان لقب بگیرند و هم می‌توانند آزاده خوانده شوند. فیلم ایستادن در مرز میان دوگانه‌ها و تناقضات اساسی زیست بشر مدرن است.

شهرزاد شاه‌کرمی به عنوان منتقد در بیست و پنجمین برنامه «سینما و جامعه» حضور دارد. «ردپایی از خود نگذار» فیلمی درام محصول سال ۲۰۱۸ آمریکا به کارگردانی دبرا گرانیک است و بازیگرانی چون بن فاستر، مک‌کنزی، ایسایا استون، دیل دیکی، دانا میلیکن و جف کوبر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حضور در این نشست برای شهروندان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند.
نظر شما