چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۸۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مجالس دینی، گرامیداشت حضرت خدیجه(س) را توفیقی الهی دانست و خواستار حضور برادران و خواهران در این تجمع در روز دهم ماه مبارک رمضان شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مردم شهیدپرور تهران به‌ویژه خواهران دعوت کرد تا در تجمع باشکوه "مادر امت" شرکت کنند.

وی گفت: با توجه به نقش مهم حضرت خدیجه(س) در تاریخ اسلام و لزوم الگو گیری از سیره آن بانوی بزرگ، باید در روز وفات ام الشهیده حضرت خدیجه(س) از مقام ایشان تجلیل به عمل آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این مراسم معنوی روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در میدان امام حسین(ع) تهران با حضور مدعوین از جبهه مقاومت برگزار خواهد شد.

محمودی بیان کرد: در این تجمع که برای اولین سال به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بسیج خواهران و سایر دستگاه‌ها برگزارشده حجت‌الاسلام پناهیان سخنرانی کرده و آقایان طاهری و عباسی به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مجالس دینی، گرامیداشت حضرت خدیجه(س) را توفیقی الهی دانست و خواستار حضور برادران و خواهران در این تجمع در روز دهم ماه مبارک رمضان شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مراسم و برنامه‌های مشابهی نیز در سطح شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.
نظر شما