شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۸۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
دومین نشست تخصصی شب‌های فناوری با موضوع «انسان و فناوری»، شنبه ۲۸ اردیبهشت در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نشست تخصصی شب‌های فناوری با موضوع «انسان و فناوری»، شنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ با حضور استادان و کارشناسان متخصص در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری سلسله‌نشست‌های تخصصی شب‌های فناوری، هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون فناوری اطلاعات و جنبه‌های انسانی به ویژه تحولات فرهنگی و اجتماعی وابسته به آن است. در این نشست حسین به اهر، استاد دانشگاه و بنیانگذار مکتب بالندگی با عنوان «آسیب‌شناسی احتمالی در تعامل با فناوری اطلاعات در مکتب بالندگی» سخنرانی می‌کند و حسین اکبری استاد دانشگاه، «رابطه انسان و فناوری، حرکت از امکان به سمت  فرا امکان» را بررسی می‌کند. در بخش دیگر برنامه جمشید اکبرزاده رضایی متخصص جلوه‌های ویژه در هنرهای نمایشی و دبیر کانون فالی فرهنگ‌سرا، از «جلوه ویژه light man» رونمایی می‌کند و در پایان محمدجواد ابراهیمی مدیر آکادمی اسکرچ ایران با عنوان «انگشتان کوچک، دنیای بزرگ» سخنرانی می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام رایگان و شرکت در این برنامه به لینک http://yon.ir/gRxRx مراجعه کنند. فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرید.
نظر شما