پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۸۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
انیمیشن «فردیناند» از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه با دوبله همزمان در خانه‌موزه استاد عزت‌الله انتظامی به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انیمیشن «فردیناند» از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه با دوبله همزمان به سرپرستی افشین قاسمی در خانه‌موزه استاد عزت‌الله انتظامی به نمایش در می‌آید. 

این انیمیشن داستان گاوی نر به نام فردیناند را روایت می‌کند که روحیاتی لطیف دارد و بسیار مهربان است. او استشمام گل‌های زیبا و خوشبو را به بودن در مبارزات گاوبازی ترجیح می‌دهد و تصمیم می‌گیرد آزادانه در کنار گل‌ها و در طبیعت زندگی کند. ولی روزی با یک دختربچه روبه‌رو می‌شود که زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

انیمیشن «فردیناند» محصول سال ۲۰۱۷ آمریکاست و کارلوز سالدانیا کارگردانی آن را به عهده داشته است. همچنین در نودمین جایزه اسکار، این انیمیشن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن بوده است. 

ماهرخ سالاری، فاطمه اوستای، آرمین اشبگ، افشین قاسمی، علی شهبازی، سامان علیزاده، سارا زمزم، زهرا شیرازی و گلنوش قنبریان دوبلورهایی هستند که به صورت زنده این انیمیشن را دوبله می‌کنند. 

انیمیشن «فردیناند» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به نمایش در می‌آید و علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

خانه‌موزه استاد عزت‌الله انتظامی در بلوار اندرزگو، روبه‌روی بلوار کاوه، خیابان احمدی واقع شده و شهروندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های این مرکز می‌توانند با تلفن ۲۲۳۹۰۲۵۹ تماس بگیرند.
نظر شما