جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۸۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
فیلم سینمایی «قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بُزدل» چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بُزدل» در نشست تخصصی «فیلم و گپ» چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ با حضور سعید قطبی‌زاده در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
 
قتل جسی جیمز به‌دست رابرت فورد بُزدل (The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford) فیلمی وسترن محصول سال ۲۰۰۷ است. این فیلم بر پایهٔ رمانی با همین نام نوشته ران هنسن (Ron Hansen) است که در سال ۱۹۸۳ نوشته شد. کارگردان این فیلم اندرو دامینیک است و برد پیت نقش جسی جیمز و کیسی افلک نقش رابرت فورد را بازی می‌کنند.
 
در خلاصه داستان فیلم آمده است: جسی جیمز، یاغی سنگدل و بی‌رحم و چهره‌ای افسانه‌ای و اسطوره‌ای آمریکا در سال ۱۸۸۲ کشته شد، اما پس از مرگش به صورت یک قهرمان محبوب درآمد و در ترانه‌ها، کتاب‌ها و بر پرده سینماها داستان‌های او بازگو شد. این فیلم اعمال خشونت‌آمیز جسی جیمز، مشکلات روحی او و خوار بودن نیات کشندگان او را نشان می‌دهد. در داستان این فیلم دید رابرت فورد، قاتل جسی جیمز بیان می‌شود.

برای عضویت در کانون فیلم و گپ فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرید. 
 
فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.
نظر شما