پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۸۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشی و لزوم هماهنگی و همکاری بین مراکز مختلف آموزشی، تفاهم نامه‌هایی بین مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری و انجمن نجوم آماتوری ایران و جهاد دانشگاهی امضا شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور تبادل تجارب و اطلاعات و بهره‌برداری از توانمندی‌های علمی مراکز علمی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌هایی بین مرکز مطالعات و آموزش، انجمن نجوم آماتوری ایران و جهاد دانشگاهی منعقد شده است.

امضای تفاهم‌نامه با انجمن نجوم آماتوری ایران

این تفاهم نامه به منظور همکای در تدوین و برگزاری دوره‌ها و برنامه‌های آموزش نجوم، تجهیز مراکز و تامین تجهیزات آکمک آموزشی، ارائه گواهینامه مشترک به فراگیران دوره‌های آموزشی به مدت یکسال منعقد شده است.

همکاری در ساماندهی و هدایت علمی – تخصصی جامعه هدف سازمان، همکاری در برگزاری کارگاه، سمینار، همایش و نشست‌های تخصصی و نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه‌های فعالیت هر دو مرکز، از تعهدات دو طرف اعلام شده است.

امضای تفاهم‌نامه با مرکز جهاد دانشگاهی تهران

این تفاهم‌نامه نیز به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشی میان مرکز مطالعات و آموزش و جهاد دانشگاهی منعقد شده است که موضوعاتی مانند: تهیه سرفصل، ترجمه، تالیف و تدوین متون آموزشی را محور خود قرار داده است.

دو مرکز متعهد شده‌اند ضمن همکاری در برگزاری و اجرای دوره های آموزشی، تجهیز مراکز آموزشی و صدور گواهینامه در زمینه به کارگیری مربی، استفاده از کتاب بومی سازه شده  زبان‌های انگلیسی و...نیز همکاری داشته باشند. 


نظر شما