جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۸۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، نمایشگاه عکسی با عنوان «یاد یاران» به مدت هفت روز در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو دایر است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، نمایشگاه عکسی با عنوان «یاد یاران» به مدت هفت روز در نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو دایر است. در این نمایشگاه با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت خاطرات آزادسازی خرمشهر، ۳۰ عکس با موضوع حماسه‌آفرینی و ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه منتخبی از آثار عکاسانی همچون ساسان مویدی، علی فریدونی، سید مسعود شجاعی طباطبائی، حسین جباری پور، سعید صادقی، محمدرضا شرف‌الدین، محمود عبدالحسینی، محمدحسین حیدری، حسین اردستانی، بهرام محمدی فرد، محمود بدرفر، حمیدرضا نجف زاده، اسماعیل داوری، مصطفی نظر، مرتضی اکبری، یحیی قاسمی و شهیدان حمید پورجبار و علی جنگعلی به نمایش گذاشته خواهد شد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ۲۸ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به نگارخانه فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 
نظر شما