جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
فیلم سینمایی «ژن خوک» یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور عوامل در فرهنگ‌سرای ارسباران به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «ژن خوک» به کارگردانی سعید سهیلی یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای ارسباران به نمایش در می‌آید و با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

«ژن خوک» جدیدترین ساخته سعید سهیلی نیز همچون دیگر آثار این کارگردان نگاهی انتقادی دارد و به یکی از مهم‌ترین معضلات این روزهای جامعه پرداخته است.

هادی حجازی فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، الناز حبیبی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، وحید کرمانی، علی رحیمی، مهسا آبیز و جمشید هاشم‌پور بازیگران فیلم «ژن خوک» هستند.

سعید سهیلی نویسنده و کارگردان، سینا مهراد بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان پانصد و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما