جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۱۸۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
فیلم سینمایی کد منبع به کارگردانی دانکن جونز، سه شنبه ۳۱ اردیبهشت در هفتمین نشست تخصصی «سینما IT» به نمایش درآمده و بررسی می‌شود.
نمایش و بررسی «کد منبع» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعاتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری هنری شهرداری تهران، هفتمین نشست تخصصی «سینما IT» با نمایش و برسی فناورانه فیلم سینمایی کد منبع (sourse code) سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. 

در این برنامه محمدرضا فهمیزی منتقد سینما به عنوان مجری و منتقد فیلم و حامد کبود جامه کارشناس IT حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد نکات فناوری اطلاعات در آن می‌پردازند.

فیلم سینمایی  کد منبع (sourse code) در ژانر علمی - تخیلی به کارگردانی دانکن جونز و نوشته بن ریپلی است. بازیگرانی همچون جیک جیلنهال، میشل موناهن، ویرا فارمیگا و جفری رایت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم در  آوریل ۲۰۱۱، توسط شرکت سامیت اینترتینمنت در آمریکای شمالی و اروپا اکران شد.

داستان فیلم در رابطه با یک سرباز ارتشی است که  در کالبد یک مرد ناشناس بیدار می‌شود و در می‌یابد که ماموریت او پیدا کردن بمب‌گذار قطار شیکاگو است.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند.
نظر شما