پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
خانه فرهنگ محصل در آستانه میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، ویژه برنامه «سفره مهرورزی» را ویژه کودکان کار و خانواه‌های آنان برگزار می‌کند.
«سفره مهرورزی» برای کودکان کار پهن می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ محصل با مشارکت خیرین و اعضا کانون بانوان و مرکز تحقیقات و آموزش و مشاوره منطقه ۵ و به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، ویژه برنامه «سفره مهرورزی» را روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در محل مجتمع کوثر که دانش آموزان کار و خیابان را تحت پوشش خود دارد، برگزار می‌کند.
 
در این برنامه که در راستای حمایت مادی و معنوی از کودکان کار و خیابان و با هدف ترویج فرهنگ مهرورزی، نیکوکاری و احسان به اجرا در می‌آید، بسته‌های ارزاق مورد نیاز و مصرفی در ماه مبارک رمضان در اختیار خانواده‌های دانش‌آموزان کار مجتمع کوثر قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در این امر خداپسندانه به خانه فرهنگ محصل واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان شهید کبیری (شاهین جنوبی)، پارک محصل، نبش اتوبان همت مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 44474683 تماس بگیرند.
نظر شما