پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۱۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
مجتمع فرهنگی هنری نور به مناسبت سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و گرامی‌داشت روز اکرام، ویژه‌برنامه «لقمه کرامت» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجتمع فرهنگی هنری نور منطقه ۵ به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و گرامی‌داشت روز اکرام، ویژه‌برنامه «لقمه کرامت» را با مشارکت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران و کانون‌های فعال مردمی این مرکز در روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه مقارن با ۱۴ رمضان در دو بخش نشست دینی و توزیع افطاری در میان شهروندان روزه‌دار برگزار می‌کند.

در بخش نشست این ویژه‌برنامه، محمود حکیم پژوهشگر دینی به عنوان سخنران مدعو به شرح و تفسیر کتاب گهربار نهج‌البلاغه تحت عنوان «کلام امیر» می‌پردازد و در بخش افطاری ساده که با هدف ترویج فرهنگ احسان و انفاق، گسترش دوستی و مهربانی با همنوعان و تکریم روزه‌داران به اجرا در می‌آید، بسته‌های افطاری در میان مخاطبان برنامه و دیگر شهروندان روزه‌دار توزیع می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما