جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۸۹۵
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از ۲۰۰ پروژه فامیلی در جشنواره «فامیل چتر خانواده» معرفی و آماده اجرا شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین جشنواره «فامیل چتر خانواده» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ با مشارکت ۱۰ منطقه شهر تهران همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است. در این جشنواره تا کنون بیش از ۲۰۰ پروژه فامیلی توسط حلقه‌های فامیلی شرکت‌کننده در جشنواره معرفی و آماده اجرا شده است. در این جشنواره هزار و ۶۰۰ خانواده در ۲۰۰ حلقه فامیلی شرکت می‌کنند. 

بیشتر حلقه‌های فامیلی موضوعاتی مذهبی و متناسب با شب‌های ماه مبارک رمضان مانند مراسم قرآنی، پخت نذری و اردوهای زیارتی دیدار با خانواده شهدا، بازدید از سالمندان در سرای سالمندان، مراسمات مذهبی، تجلیل از سحرخیزان کوچک و روزه اولی‌ها، زیارت مزار شهدا، کمک به معلولان و عیادت از بیماران و سایر مراسمات مذهبی را به عنوان پروژه خود معرفی کرده‌اند.

کارگاه‌های آموزشی، پاک‌سازی محیط زیست، گردشگری، مسابقات ورزشی، راه‌اندازی صندوق‌های فامیلی، طبیعت‌گردی، بازی‌های گروهی، بازارچه خیریه، رصد نجومی و ده‌ها قالب و موضوع دیگر از جمله پروژه‌های حلقه‌های فامیلی در حال اجراست.

در پایان ماه مبارک رمضان طی مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی از ۱۰ پروژه فامیلی برتر تجلیل می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند.

نظر شما