سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۱۸۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
نمایشنامه «همه دزدها دزد نیستند» نوشته داریو فو، پنجشنبه دوم خردادماه در فرهنگ‌سرای سرو خوانش می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشنامه «همه دزدها دزد نیستند» نوشته داریو فو، به همت فرهنگ‌سرای سرو و گروه هنـرجویان رسانه به کارگردانی سید احمد هاشمی پنجشنبه دوم خردادماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای سرو خوانش می‌شود. در این برنامه همچنین مسابقه گویندگی برگزار می‌شود. 

علیرضا فروتن‌خواه دستیار کارگردان، شهرام صدیق تهیه‌کننده و مدیر برنامه و مهدی شاهی، هما میرمطهری، مهرداد شیخ، حنانه میرزایی، فاطمه فیضی‌خواه و آیدین لطفی‌پور نقش‌خوانان این نمایشنامه خوانی خواهند بود.   

در خلاصه این نمایش آمده است: یک دزد وارد خانه معاون شهردار می‌شود که در هنگام دزدی معاون شهردار با جولیا معشوقه پنهانی‌اش به خانه می‌آید، دزد در ساعت پاندولی پنهان می‌شود. بعد از مدتی دزد به دلیل ضربات پاندول ساعت به سرش مجبور می‌شود از ساعت پاندولی بیرون بیاید که باعث ترس و تعجب معاون شهردار و معشوقه‌اش می‌شود. در حالی که معاون شهردار از دزد بازخواست می‌کند، آنا همسر معاون شهردار وارد خانه می‌شود. معاون شهردار از دزد و جولیا (معشوقه‌اش) می‌خواهد که نقش یک زن و شوهر را جلوی آنا بازی کند.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشنامه خوانی می‌توانند به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 

نظر شما