پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۹۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
نمایشگاه عکس «آرام جان» به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در نگارخانه آفرینش نور برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «آرام جان» به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در نگارخانه آفرینش نور منطقه ۵ برپا می‌شود. این نمایشگاه عکس، روایتی تصویری از سبک زندگی و وقایع مهم قیام امام خمینی(ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران و است و سه‌شنبه هفتم خرداد ماه در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد و تا ۱۳ خردادماه میزبان شهروندان است.

این نمایشگاه شامل ۲۰ تابلوی عکس از زندگی و قیام امام خمینی(ره) از محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که با هدف آشنایی شهروندان به ویژه نوجوانان و نوجوانان با سیره و آرمان‌های امام راحل و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به نمایش در می‌آید. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۳ خردادماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

نظر شما