جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۹۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
رییس سازمان فرهنگی هنری در بازدید از فرهنگ‌سرای قدس عنوان کرد:
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز جمعه ۱۰ خرداد همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، از غرفه‌های فرهنگ‌سرای قدس در مسیر راهپیمایی بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: کشورهای غاصب در تلاش هستند تا از راه‌های سیاسی برای خودشان آبرو بخرند اما حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همه آنها را بی آبرو می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همراه با جمعی از معاونان و مدیران این سازمان روز جمعه ۱۰ خرداد ماه همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، از غرفه‌های فرهنگ‌سرای قدس در مسیر راهپیمایی بازدید کرد.

اوحدی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: امسال سال مهمی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بوده است به خاطر شکست مفتضحانه‌ای که کشورهای غاصب در محور مقاومت داشتند. به دنبال این شکست آنها در تلاش هستند تا از راه‌های سیاسی برای خودشان آبرو بخرند. اما حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همه کشورهای غاصب را بی‌ آبرو می‌کند. ترامپ با وجود هزینه کردن ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه خودش اعلام کرد که به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. در این شرایط عربستان و اسرائیل نگران وضعیتشان در منطقه هستند و به بن‌بست رسیده‌اند. 

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مثل یک فرد که وظبفه دارد در راهپیمایی شرکت کند تلاش کرد تا با غرفه‌های متنوع حضور متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس داشته باشد. از جمله برنامه‌های ویژه سازمان فرهنگی هنری «سامانه روز شمار نابودی اسرائیل» است که به فرموده مقام معظم رهبری تا ۲۵ سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت. مردم از طریق این سامانه و با فشار دادن دکمه‌هایی چون؛ من از رهبرم پیروی می‌کنم، من از وسایل اسرائیلی استفاده نمی‌کنم و... اسرائیل را یک ساعت به نابودی نزدیک‌تر می‌‌کنند. همچنین امسال نمایش «دادگاه» متفاوت‌تر از سال گذشته اجرا شد و همین باعث شد با استقبال بیشتری از مردم در این قسمت رو به رو شویم.

اوحدی در پایان گفت: سال‌هاست که مسلمانان جهان به فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته‌اند و در روز جهانی قدس گرد هم می‌آیند و این نوید را می‌دهند که قدس به زودی آزاد خواهد شد. امیدواریم حضور حماسی مردم زمینه‌ساز نابودی اسرائیل باشد و انشالله روزی برسد که روز قدس را در قدس شریف، نخستین قبله‌گاه مسلمانان برگزار کنیم. 

نظر شما