پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۹۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران روز یکشنبه ۱۲ خرداد برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران روز یکشنبه ۱۲ خرداد با حضور سعید اوحدی رییس و جمعی از معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ناصر سلطانی رییس و مهدی حسنلو معاون امور دانشجویی پردیس دانشکده‌های فنی در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

در این نشست ناصر سلطانی به ظرفیت‌های دانشکده‌های فنی اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه می‌تواند دریچه‌ای باشد برای بهبود وضعیت در بحث آلودگی هوا، محیط زیست و مواردی که می‌توان بعد از امضای این تفاهم‌نامه با همکاری این دو نهاد به آن پرداخت.

سعید اوحدی گفت: استادان و دانشجویان می‌توانند از ظرفیت‌های سازمان فرهنگی هنری در حوزه فرهنگی، پژوهشی، تفریحی و... استفاده کنند. همچنین باغ کتاب تهران بستری مناسب برای شروع همکاری‌های علمی است. زیرا این مجموعه در مباحث علمی به خصوص روباتیک فعالیت جدی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: انجام تحقیقات و پژوهش‌های مشترک، راه اندازی مباحث گردشگری در تهران ویژه دانشگاهیان، بهره‌مند شدن طرفین از امکانات یکدیگر از قبیل توان فکری، تجربی، پژوهشی، آموزشی و  استفاده از مراکز سازمان و فرهنگ‌سراها در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی توسط استادان و دانشجویان دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران بخشی از محور‌های همکاری است.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران به امضای دو طرف رسید.

نظر شما