سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با سخنرانی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این شهر خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: آیین بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال امام راحل دوشنبه ۱۳ خردادماه در این استان برگزار می‌شود. این مراسم ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر ایلام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، از عموم مردم برای شرکت در این آیین دعوت کرد.

حجت‌الاسلام چراغی پور اظهار کرد: نظیر این آیین در ۳۵ نقطه این استان شامل مساجد جامع شهرستان‌ها، مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها با حضور اقشار مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین با حضور روحانیون اعزامی از قم، ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت در راستای تبیین شخصیت و سیره رفتاری و عملی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین بازخوانی قیام ۱۵ خرداد در سطح مساجد روستایی و شهری استان برگزار می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام همچنین از توزیع اقلام تبلیغی ویژه ایام ارتحال امام راحل در استان خبر داد و گفت: امروز اندیشه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان در حال گسترش بوده و به الگویی برای ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است.

وی از مردم و کارکنان و مسئولان استان برای شرکت در آیین‌های بزرگداشت سالروز ارتحال امام در مناطق مختلف این استان دعوت کرد.

منبع: ایرنا
نظر شما