پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۹۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
نمایشگاه گروهی نقاشی آبرنگ با عنوان «کلک خیال» شامل آثار جمعی از بانوان هنرمند در گالری آفرینش نور بر پا می‌شود.
نمایشگاه آبرنگ «کلک خیال» در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی آبرنگ «کلک خیال» شامل آثار بانوان هنرمند؛ آناهیتا سیاوش، کیاندوخت صادق، نسرین میرآبی، نازنین عسگری، سمیه ربانی و مریم خوانساری، شنبه ۱۸ خرداد در نگارخانه آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور افتتاح می‌شود و به مدت ده روز میزبان عموم شهروندان به ویژه دوستداران رشته نقاشی با تکنیک آبرنگ است.

برگزاری نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی داخلی و خارجی در رشته نقاشی در گالری‌ها و نگارخانه‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه‌های رایگان برای حمایت از هنرمندان کم‌توان و یا دارای بیماری خاص، تدریس و برگزاری ورکشاپ‌های آموزشی در کلیه تکنیک‌های نقاشی، گالری‌گردانی بیش از صدها نمایشگاه و ... از جمله سوابق هنری بانوان شرکت کننده در نمایشگاه کلک خیال است.

کارگاه هنری نقاشی آبرنگ روز یکشنبه ۱۹ خردادماه ساعت ۱۴ تا ۱۸ با اجرای عاطفه صفر در محل برگزاری این نمایشگاه، برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۸ خرداد همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما