پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۲۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
نمایش موزیکال «زردک و خانم کوچیک» به کارگردانی «حمید نعیمی» از شنبه ۱۸ خرداد در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «زردک و خانم کوچیک» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش و ارائه نکات و مفاهیم اخلاقی به آن‌ها، از روز شنبه ۱۸ خرداد همه روزه به جز دوشنبه‌ها، ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

نمایش روایت قصه‌ای است که در آن ببری خان، گربه خانه باصفای خانوم کوچیک از زندگی با خانوم کوچیک که فقر مالی دارد و نمی‌تواند غذاهای رنگین را برای ببری خان فراهم کند ناراضی است و روز به روز لاغر و نحیف و زرد می‌شود طوری که همه او را زردک خان صدا می‌زنند؛ بنابراین یک روز تصمیم می‌گیرد به خانه خانوم بزرگ که یکی از زنان ثروتمند شهر است برود و ماجراهایی در خانه خانوم بزرگ برایش اتفاق می‌افتد که ....

دیگر عوامل نمایش «زردک و خانوم کوچیک» به نویسندگی کیومرث قنبری آذر و سپیده دبیری و  بازیگران؛ نیلوفر دهقان، امیررضا توکلی، صائب دادو و حمید ندیمی است.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44088707 تماس بگیرند.

 
نظر شما