جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۰۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
دبیر اجرایی جشنواره گل و دل از تمدید مهلت فراخوان ارسال آثار به مسابقه عکاسی «روایت گِل و دِل» به دلیل استقبال بی‌نظیر مخاطبان و مشارکت بانک شهر در این رویداد مردمی خبر داد.
مهلت ارسال آثار به مسابقه عکاسی «روایت گِل و دِل» تمدید شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی‌محمد اسماعیلی  دبیر اجرایی مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» در مورد مهلت ارسال آثار به این مسابقه گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ فریم عکس در هشت محور اصلی این مسابقه به دبیرخانه آن رسیده است و شاهد استقبال بی‌نظیر عکاسان، گروه‌های ا‌مدادی جهادی و مردم هستیم. بر همین اساس، مهلت ارسال آثار به مدت ۳ روز تمدید شده و علاقه‌مندان تا ساعت ۲۴ روز ۲۳ خرداد ماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و این فراخوان دیگر قابل تمدید نخواهد بود. 

اسماعیلی اضافه کرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار، انتظار می‌رود که علاقه‌مندان، آثار خود را با محورهای «سازمان‌های امدادرسانی» و «احساسات و عواطف» ارسال کنند. علاوه بر این، از همه گروه‌های جهادی روحانیون که سهم بسیار زیادی در کمک به مردم سیل‌زده داشتند، درخواست می‌شود تا آثار خود را در دو محور فوق به این مسابقه عکاسی ارسال کنند.

دبیر اجرایی مسابقه عکاسی روایت گل و دل همچنین از مشارکت بانک شهر در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اختتامیه این مسابقه در قالب مسئولیت اجتماعی این بانک در واقعه طبیعی سیل های اخیر کشور خبر داد.

مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» همراه با جوایز نفیس در قالب قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان و با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولین در مواجهه با خسارت‌های سیلی که نوروز امسال دامن گیر برخی مناطق کشورمان شد، برگزار می‌شود.
نظر شما