شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۲۰۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
نمایشگاه عکس نماز عید فطر سال ۵۷ به امامت شهید مفتح با عنوان «شهید وحدت» با مشارکت مرکز اسناد انقلاب اسلامی تا ۲۳ خرداد در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «شهید وحدت» شامل ۳۰ عکس از نماز عید فطر سال ۵۷ است که به امامت شهید مفتح در تپه‌های قیطریه برگزار شده است.

شهید مفتح در رأس این قضیه بود. در مسجد قبا شهید مفتح هم یکی دو بار دستگیر شد و نهایتا این آمادگی‌های ماه مبارک رمضان منجر به این شده که روز عید فطر نماز در مسجد قبا خوانده شود. مسجد قبا هم محل کوچکی بود و گنجایش نداشت، گفتند که ما در تپه‌های قیطریه، نماز بخوانیم که آن‌جا برنامه‌ریزی شد و شهید مفتح صبح به همان مسجد قبا آمد و از مسجد پیاده با جمعیت انبوهی از خواهران و برادران تکبیرگویان حرکت کردند و در آن جا یک محوطه بسیار وسیعی آماده شده بود، اطرافش را پرده زده بودند و فرش شده بود. این اولین بار بود که نماز عید فطر در یک اجتماع بزرگ برگزار می‌شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانندبه فرهنگ‌سرای امام(ره) واقع در میدان قدس (تجریش)، خیابان شهید باهنر، بعد از سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند.
نظر شما