پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۰۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
نمایشگاهی از تابلوهای دکوراتیو با عنوان «چرمینه‌ها در قاب» از الهام سیدقاسمی از ۱۸ تا ۲۳ خرداد در نگارخانه فرهنگ‌سرای آفتاب برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاهی از تابلوهای دکوراتیو با عنوان «چرمینه‌ها در قاب» از الهام سیدقاسمی از ۱۸ تا ۲۳ خرداد در نگارخانه فرهنگ‌سرای آفتاب برپاست. در این نمایشگاه تعداد ۱۷ تابلو از آثار دکوراتیو با نام‌های حجم رنگ، تلاقی، رهنمود، تناظر، بر فراز ساحل و دریا، نگاه، خرامان، افق، زندگی، نوبهار، نقطه آغاز(۲)، دوراهی، جوانه امید، امواج آرامش، انتظار و رهایی در سماء به نمایش در آمده است. 

الهام سیدقاسمی دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی مالی و طراحی داخلی است و مدت پنج سال است که در این زمینه  مشغول به فعالیت است و برای فراگیری این هنر، تا کنون تحت هیچ گونه آموزشی قرار نگرفته است و به صورت خودآموز  کارش را آغاز کرده و برای نخستین بار است که انجام می‌شود. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ به نشانی: خیابان دکتر شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امام‌زاده، فرهنگ‌سرای آفتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما