جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۲۰۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
نشست تخصصی «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «اکوالایزر ۲» دوشنبه ۲۰خرداد در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
نمایش و نقد «اکوالایزر ۲» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی ایکوالایزر ۲ (The Equalizer 2) به کارگردانی  آنتونی فوکا و نوشته شده توسط ریچارد ونک، در نشست تخصصی «یک فیلم، یک نقد» با دوبله فارسی نمایش داده و با حضور سامان قلیچ خانی و محمدرضا فهمیزی نقد و بررسی می‌شود. 
 
از بازیگران این فیلم  می‌توان به دنزل واشینگتن، رابرت مک کال، اشتون سندرز، پدرو پاسکال، ملیسا لئو و پالمربیل پولمنبه اشاره کرد.

در خلاصه این فیلم آمده است: رابرت مک کول برای گروهی مصمم خدمت می‎کند و سعی دارد تا عدالت را برای مظلومان اجرا کند. اما اتفاقی باعث می‎شود که به دنبال انتقام برود 
 
نشست «یک فیلم، یک نقد» با نمایش و نقد و بررسی فیلم «ایکوالایزر ۲» با مشارکت استودیو هونامیک دوشنبه ۲۰خرداد ماه ساعت ۱۷در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.
نظر شما