شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۰۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ خبر داد:
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و دبیر اجرایی ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» از استقبال گسترده شهروندان تهرانی از میزبانی برای میهمانان این برنامه خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و دبیر اجرایی ویژه‌برنامه «با رهروان سحر» که در ماه مبارک رمضان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، از استقبال گسترده شهروندان تهرانی از میزبانی برای میهمانان این برنامه خبر داد و گفت: از آنجا که سال گذشته بسیاری از شهروندان و نیکوکاران با این طرح آشنا شده بودند، امسال میزان مشارکت آنها و همراهی‌شان در اجرای برنامه چشمگیرتر از سال گذشته بود. به نحوی که در برخی مناطق ما با اجراهای متعدد و بیش از آنچه در شیوه‌نامه اجرایی پیش‌بینی شده بود، روبه‌رو شدیم.

رییس فرهنگ‌سرای امید درباره طیف مخاطبان برنامه «با رهروان سحر» در ماه رمضان گفت: امسال نیز عمده میهمانان سفره‌های سحری پاکبانان بودند و البته در برخی مناطق گروه‌های دیگر خدمت رسان و زحمتکش در ساعات نیمه‌شب شهرمان همچون آتش‌نشانان، اورژانس، نیروی انتظامی، کارگران میادین تره‌بار و... از جمله میهمانانی بودند که بر سر سفره‌های سحری نشستند.

خسروی بروجنی همچنین ترویج احسان و انفاق، گسترش فرهنگ مهربانی با هم‌نوعان و روزه‌داران و تکریم اقشار زحمتکش جامعه را از اهداف این برنامه عنوان کرد که در قالب برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان با عنوان «شهر خدا، شهر همدلی» برگزار شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در خصوص مکان اجرای این برنامه گفت: این ویژه‌برنامه همانند سال گذشته با مشارکت شهروندان علاقه‌مند در حیاط منازل و یا فضای مشاع آپارتمان‌های بانیان و با همکاری مناطق ۲۲ گانه و فرهنگ‌سراهای خاص برگزار شد. شهروندان با نیت قلبی خود در ایام ماه مبارک رمضان به نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرای محل سکونت خود مراجعه و نسبت به مشارکت در انجام این ویژه‌برنامه اعلام آمادگی کردند. خانواده معظم شهدا نیز در اجرای این برنامه مشارکت قابل توجهی داشتند. 

خسروی بروجنی ادامه داد: این برنامه در مناطق مختلف شهر از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا پایان آن ادامه داشت و به طور کلی ۴۲ اجرا حاصل تلاش همکارانمان در مناطق مختلف و فرهنگ‌سراهای خاص بوده که به همین سبب از هزار و ۲۲۰ میهمان شاخص در سحری میزبانی کردند.

دبیر اجرایی «با رهروان سحر» در پایان ضمن خداقوت به همه دست‌اندرکاران این برنامه افزود: امید است توانسته باشیم از برکات ماه مبارک رمضان مانند احسان و بخشش، ترویج سبک زندگی اسلامی،  تقویت نشاط معنوی، خودسازی فردی و... بهره بجوییم، چرا که ایمان داریم خداوند رحمان خادمان مردم و بنده‌های معتقد را مورد لطف و عنایت خود قرار می‌دهد و کرم بی‌منتهای خویش را نصیب حال آنان می‌فرمایند. 
نظر شما